måndag 13 april 2015

2 dagar * 2

Sedan jag skrev sist har jag lyckats ha 2 lediga dagar efter varandra… Å detta 2 gånger t.o.m. Helt otrolig.

Men 2 dagar… hur mycket jag än väntar på att det ska dyka upp… var tydligen för mycket dessa gånger. Första dagen gick helt bra… Sova halva dagen, kolla på film… För trött för att knappt kunna tänka. Men så kommer dag 2. Å båda tillfällena var lika. När andra dagen kom var jag rastlös så in i norden. Det kröp i hela kroppen… jag MÅSTE göra något. Hjärnan var utvilad. Jag måste GÖRA något för att inte bli galen, bryta ihop., hålla tillbaka tårarna å ignorera känslan i kroppen.

Städade bort påsken…
Shoppade lite nytt…
Böt gardiner…
Strök ett å annat…
Städade bakom spisen… i lådan med avfallskärlen… på många ologiska ställen…
Balkongen fick in överfång å julbelysningen togs bort….
Tvättade flertalet maskiner tvätt, åt både mig å andra…
Osv…
Osv…

Listan kunde göras lång…












Trött när de kvällarna kom… nästan så jag inte skulle varit ledig alls…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar