lördag 4 april 2015

Ligger under täcket när jag börjar skriva detta in

Ligger under täcket när jag börjar skriva detta inlägg. Kyligt omkring mig...måste nog vrida upp elementet eller hitta ett varmare täcke för vår är det verkligen inte ännu. Så nu ska jag bara ligga här tills det blir att gå till jobbet...

Vaknade tidigt fast jag skulle fått sova. Knep ihåg ögonen å gjorde allt för att somna om man låg ändå bara å vred på mig...

Inte skrivit något sedan 18:e Mars...å på den tiden kunde ju tyckas att något särskilt skulle hänt men dessvärre...

Jobbet...ledig. Äta å sova. Slappa...lite träning... På något sätt har allt känts rätt omotiverande på sistone... Kanske är det den underbara gråa tillvaron på utsidan som får en på detta humör...

Nåjaa... Påsken kommer emot... Inget jag firar eller uppmärksammar men påsklördagen är ändå en JÄVLIGT bra dag i år :D

 (kan säga detta inlägg inte blev publicerat samma dag som det påbörjades :P )



Vårmarknad betydde vårullar...tror inte jag ätit sen i Augusti så det satt JÄVLIGT bra :)

Detta sändes iväg till grannlandet lite på "beställning" :)

HOPPAS :D
Haha :P
Hur ska man klara av att säga nej när det nästan alltid ser ut såhär på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar