måndag 1 februari 2016

Bla blä blah

Trevlig rubrik va. Men lite så känns det... Satt å tänkte på bussen påväg till jobbet idag att egentligen känns det ju rätt bra.. Eller det kändes inget alls å det var ju åtminstone bättre än när det känns dåligt...
Det har ju dock vänt lite igen... å just nu känns det... Allt känns.  Kände jag måste dra mig undan här hemma... Måste få stänga dörren om mig å känna lugnet å tystnaden. Vara själv å koncentrera mig på sånt jag kände jag behövde skriva. Så just nu sitter jag i duschen... men jag har ju golvvärme så helt ok.

Känner mig lite "ikke behövd" är fel... folk behöver ju tydligen mig till både ett å annat. Önskar bara jag kände mig behövd av de människor jag vill känna det från å som jag behöver. Jag önskar nån skulle lägga ner samma tid å tankar på mig som jag lagt på dem. Som omväxling bara. Men ni sitter jag här... Efter en dag på jobbet kan ensamheten vara bra.. Att bara få sitta på soffan å sticka å se film en välsignelse. Men just nu, ja, jag kunde SÅ gärna byta bort det mot något annat. Men tyvärr är väl det jag vill byta med något jag inte kan få så...

Jånä... Livet fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar